Аккредитация

Киришүү
1.1Окуу планынын жана программалардын билим берүү стандартынын, базистик окуу планынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү:
1.2 Окуу-методикалык камсыздоонун билим берүү стандартынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү
1.3.Жетиштүү маалыматтык ресурстардын (окуучулардын контингентине, анын ичинде окутуу тилдерине карата окуу – методикалык адабияттардын фонду) болушу Окуучулардын китеп менен камсыз болушу
1.4.Билим берүү программасынын жана окуу-методикалык камсыздоонун мазмунун жакшыртуу максатында кызыкдар тараптардын күтүүлөрүн, керектөөлөрүн жана канааттануусун мезгилдүү баалоонун жана маалыматтык коопсуздукту камсыздоонун колдонуудагы механизминин болушу
2.1.Окутуунун пландаштырылган максаты:
2.2.Окутуу-тарбиялоо процессинде инновациялык технологияларды жана методдорду колдонуу
2.3.Окутууну баалоодо жана корректировкалоодо кайтарым байланыш механизминин болушу
2.4.Билим берүү стандартынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун объективдүү жана ачык-айкын системасынын болушу
2.5.Окуучуларга баалоонун колдонулуучу эрежелери, жол-жоболору жана жыйынтыктары, ошондой эле аларды кайра кароонун жол-жоболору жөнүндө маалымдоо системасынын болушу
2.6.Коопсуз, өнүктүрүүчү жана психологиялык жактан ыңгайлуу билим берүү чөйрөсүн камсыздоо, билим берүү процессинде ден соолукту сактоочу ыкмаларды колдонуу
2.7.Ички жана тышкы баалоонун, системалуу мониторинг жүргүзүүнүн жыйынтыгы боюнча окуучулардын натыйжаларынын динамикасы
2.8.Кызыкдар тараптардын кайрылууларына жана арыздарына таасир этүүнүн иштелип чыккан жана ишке киргизилген жол-жоболорунун болушу
3.1.Педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү
3.2.Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
3.3.Педагогикалык кадрларды үзгүлтүксүз кесиптик өнүктүрүү, алардын квалификациясын жогорулатуу жана мотивациялоо системасынын болушу
4.1.Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар, спорт зал) болушу
4.2.Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык, санитардык-эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер, өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери)
4.3.Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу
1. Институционалдык аккредитация. 1.1.Билим берүү уюмунун ишин жөнгө салуучу бекитилген ички актылардын болушу1.1.Билим берүү уюмунун ишин жөнгө салуучу бекитилген ички актылардын болушу
1.2 Билим берүү уюмунун бекитилген миссиясынын, кызыкдар тараптардын керектөөлөрүн жана өзүн-өзү баалоонун ар жылдык жыйынтыктарын эске алуу менен иштелип чыккан стратегиялык жана учурдагы пландардын болушу
1.3.Билим берүүнүн сапатын камсыздоо саясатын ишке ашыруу жана жооптуу адамдардын/түзүмдөрдүн болушу
1.4.Персоналдын жана окуучулардын жүрүм-турумунун бекитилген этикалык ченемдеринин болушу, аларды сактоо (билим берүүнүн жана инсандын, маданий көп түрдүүлүктүн баалуулуктарын колдоочу уюштуруучулук маданияттын калыптангандыгы)
1.5.Ишти баалоо, пландоо, уюштуруу, ошондой эле билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун абалына мониторинг жүргүзүү механизмдеринин жана жол-жоболорунун болушу
1.6.Кызыкдар тараптарды тартуу менен чечимдерди кабыл алуунун жана тиешелүү оңдоолорду киргизүүнүн колдонуудагы механизмдеринин болушу
1.7.Билим берүүнү башкаруунун колдонуудагы маалыматтык системасынын, веб-сайттын, электрондук почтанын болушу
2. КАДРДЫК САЯСАТТЫН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮ 2.1. Педагогикалык, административдик, окутуучу-көмөкчү жана кенже тейлөөчү персоналды жумушка алуунун (жумуштан бошотуунун) объективдүү критерийлерин жана шарттарын камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
2.2.Штаттардын комплекттелишинин, педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү
2.3.Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
2.4.Педагогикалык, административдик, кенже тейлөөчү жана окутуучу-көмөкчү персоналдын ишин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
МАТЕРИАЛДЫК-ТЕХНИКАЛЫК БАЗА 3.1.Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын, жайлардын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар, спорт зал, актылар залы, медициналык пункт, ашкана), ошондой эле жашоо үчүн тиешелүү шарттары бар жатаканалардын (эгерде болсо) болушу
3.2.Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык, санитардык-эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер, өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери)
3.3.Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу
ФИНАНСЫ РЕСУРСТАРЫН БАШКАРУУ 4.1.Финансылык пландоо системасынын болушу4.1.Финансылык пландоо системасынын болушу
4.2.Кошумча финансы ресурстарын тартуу, бөлүштүрүү жана отчеттуулук боюнча ачык-айкын механизмдердин болушу
4.3.Финансы ресурстарын жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу

Вы можете дать больше информации, так как это редактируемая страница сайта

На этой странице возможно добавить:

  • Текст
  • Фото / Видео / Документы

Таблицы

1.1
Билим берүү уюмунун ишин жөнгө салуучу бекитилген ички актылардын болушу

Кыргыз Республикасынын Өкмѳтүнүн 2011-жылдын  12-сентябрындагы №541 токтому менен Түп районундагы Кичи — Өрүктү айылындагы Ж. Бахтияров  атындагы  жалпы орто билим берүү мектебинин Уставы бекитилген.

2013-жылы 14- февралда №0005629  каттоо номери  менен Ысык-Кѳл облусттук юстиция башкармасы тарабынан  катталган. Юридикадык жактан мамлекеттик кайра каттоо жѳнүндѳгү күбѳлүктүн номери—96149-3302-М-е

Окуучуларга билим берʏʏдɵ билим берʏʏнʏн сапатын камсыздоо боюнча мектепте окутуунун – тарбиялоонун планы иштелип чыгып миссия, максат коюлуп, 2021-жылдын 25-августунда №1 педагогикалык кеӊештин чечими менен бекитилип, Кудургу   айыл ɵкмɵтʏнʏн башчысы  Сарымсаков Руслан Доктурбаевич менен 2021-жылдын  28- августа   макулдашылды. Тʏп райондук билим берʏʏ бɵлʏмʏнʏн башчысынын убактылуу  милдетин аткаруучу  Жумадылова Ажаркул  Аманкожоевна  менен 2021-жылдын 28-августунда   макулдашылган.

Кыргыз тилинде окутуучу жалпы орто билим берүү мектеби үчүн 2021-2022-окуу жылынын базистик окуу планы төмөндөгүдөй болуп 2021-жылы 20-августа №1460/1 «Кут билим» газетасына Билим беруу жана Илим  министрлиги  тарабынан  бекитилип,   чыгарылган буйругунун негизинде райондук билим берʏʏ менен макулдашылып, жалпы орто билим берʏʏ окуу планы бекитилди. Билим берʏʏ максаты мамлекеттик стандартка ылайык тʏзʏлгɵн. Окуу жʏктɵмʏ билим берʏʏ программасы боюнча мамлекеттик стандартка ылайык Ж. Бахтияров  атындагы  жалпы орто билим берʏʏ мектебинин окуу жʏктɵмʏ райондук билим берʏʏ бɵлʏмʏ тарабы менен макулдашылып,   №55 буйрук менен 299 саат бекитилген. Мектепте   11  класс  комплект бекитилген.

11 класс    кыргыз   тилинде   окутулат.  Кыргыз класстардын комплектелишинин орточо  толукталышы  67,8%  ды түздү.

-Кыргыз Республикасынын билим берүү жана илим министрлигинин 2019-жылдын 03-сентябрындагы №17 буйругунун негизинде 480 сааттык Мектепке чейинки даярдоо программасы мамлекеттик стандарттын негизинде иш алып барды.

480 сааттык мектепке чейинки даярдоо тайпасында 1 класс ачылган. Бир кыргыз класс.

 

Окуу пландын аткарылышы:

480саат-32жумага чейин;

1-класс-33жума

2-4-класстар-34жума

5-11-класстар-экзамен берүү күндѳрүн эсепке алганда — 34-36 жума

Сабактардын ѳтүү убактысы: 1-класстарга 40 мүнѳт, 2-11-класстарга 45 мүнѳт окутулат. Мектепте 1-2-кезмет менен окутулат. 1-кезметте 8:00дѳн 12:55 чейин, 2-кезмет 13:00дан 18:00га  чейин билим алышыт. Окуу жылынын ичинде каникулдардын узактыгы 30 календарлык күндѳн кем эмес. Жайкы каникулдун узактыгы 12 календарлык  жуманы түзѳт. 480 саттын, 1-класстын окуучулары үчүн 3-чейректе кошумча 1жумалык каникул берилет.

Устав…

 

Күбөлүк

 

Окуу планы

 

 

Класс комплект..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1

Педагогикалык ишке жогорку билими диплом менен тастыкталган жана дал келген квалификациясы бар. Мектептин мугалимдер жамаатынын толукталышы Кыргыз Республикасынын эмгек кодексинде жана анын уставында бекитилет.  Ар  бир  окуу  жылынын  башында  педагогикалык   жамаат, окуутучу- көмөкчү  жана  кенже  тейлөөчү  персоналдар  мед кароодон  өтүшүп, медициналык  китепчелерге  ишке  жарамдуулугу  тууралуу  уруксаат  берилгенден  кийин  ишке  кабыл алынат.  Педагогикалык ишке соттолгон, медициналык жактан ишке жарамсыз жаран кабыл алынбайт. Мугалимдердин эмгек келишими Кыргыз Республикасынын эмгек кодексинин негизинде түзүлөт. Педагогикалык окуу жүктөмүнүн көлөмү окуу сеткасына ылайык жана педагогикалык кадрлардын толукталышына ылайык.

Мектепте  22 мугалим эмгектенет. Алардын  ичинен  11   класс  жетекчи , 1 соц педагог,  1 уюштуруучу иштейт. Жаш мугалим 2, пенсиядагы мугалимдер 4. Мектепте медициналык кызматкерлер, психологдор, логопеддер жок. Учурда иштеп жаткан мугалимдердин ичинен «Билим берүүнүн мыктысы» — 6 мугалим. «Профсоюздун отличниги» — 1. Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министирлигинин грамотасы менен 8 мугалим сыйланган.

Пед.стаж

 

сапаттык курам

Өздүк медициналык китепче

 

Эмгек келишим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1Кыргыз  Республикасынын  бюджеттик  системасы

Мектептин  бюджеттик  чыгашаларынын  сметасын  пландоо

Мектептин  эмгек  акы  фонду  боюнча  чыгашаларын  пландоо

Мектеп  окуучуларынын тамактануусуна  чыгашаларды  пландоо

Мектептин  калган  чыгашаларын (командировкалык,   окуу  чыгымдары,  утурумдук  ремонт)  пландоо

Жергиликтүү  бюджет

Мектеп   бюджети (Көзөмөлчүлүк  кенеш)

Долбоорлорду  жазуу, катышуу;

Сметаларды  түзүү;

Демөөрчүлөрдү  тартуу;

Көзөмөлчүлүк  кенештин  отурумдары,  протоколдору;

Сметаларды  түзүү;

Бюджеттик  угууларды  уюштуруу

Түшкөн  жана  сарпталган каражаттар  боюнча  квартал  сайын  мектептин  жалпы  чогулушунда  каралат;

Тиешелүү  стенддерди  түзүү,

Бюджеттик  каражаттарды чыгашалоо  актылары

Республикалык бюджет